Mocarts, Bahs un skaistākās Hendeļa operu ārijas | Eiropas Ziemassvētki
Viens no visizsmalcinātākajiem un muzikāli apdāvinātākajiem mūsdienu kontrtenoriem Bedžuns Meta ir patstāvīgs viesis pasaules lielākajos opernamos un koncertzālēs. Ar apbrīnojamu vokālo meistarību un izteiksmes spēku Bedžuns iedzīvina visplašākā spektra mūziku no baroka līdz pat mūsdienām, bet pēdējos gados devies pretī arī diriģēšanas mākslas horizontiem. Par “Londonas Bahu” dēvētā Johana Kristiāna kompozīcijas Volfgangs Amadejs Mocarts izdzirdēja vien astoņu gadu vecumā, un šī muzikālā satikšanās negrozāmi ietekmēja jaunā skaņraža rokrakstu. “Kāds zaudējums visai mūzikas pasaulei,” Mocarts rakstīja, uzzinot par Johana Kristiāna nāvi 1782. gadā, un vēlāk pieminēja savu agrīno iedvesmotāju arī paša skaņu tīklojumos. Bet Georga Frīdriha Hendeļa ārijas smalki iekrāsos konceptuāli bagātās programmas tiltus. Te sastapsies gan vienlīdz liela bravūra, gan intīmas klātbūtnes tēli.
Bedžuns Meta (Bejun Mehta), kontrtenors un diriģents
Sinfonietta Rīga
Georgs Frīdrihs Hendelis Ārijas no operām “Orlando”, “Ptolemajs, Ēģiptes valdnieks” un “Jūlijs Cēzars Ēģiptē”
Johans Kristiāns Bahs Simfonija Remažorā op. 18 nr. 4, W C27
Volfgangs Amadejs Mocarts Uvertīra operai “Mitridats, Pontas valdnieks” KV 87 (74a) 29. simfonija Lamažorā KV 201/186a